Happy new home!
Super leuk een nieuwe woning! Maar er komt ook veel kijken bij een verhuizing. We kunnen ons voorstellen dat je wellicht vragen hebt over het energiecontract op je nieuwe adres. Wat ga ik betalen? Wat moet ik regelen?
Geen zorgen. Wij regelen het energiecontract op je nieuwe adres. Via het menu (rechtsboven) in de Vrijopnaam-app,
kun je gemakkelijk een verhuizing doorgeven. Klik op 'verhuizing
doorgeven' en vul hier de gegevens in. Wij gaan vervolgens voor je aan
de slag!
Liever persoonlijk contact? Dat mag natuurlijk ook. Je kunt ons een e-mail sturen met het nieuwe adres en de verhuisdatum. Het enige wat we van je nodig hebben is:
- Adresgegevens nieuwe woning
- Verhuisdatum (datum van de sleuteloverdracht op je oude adres én sleuteloverdracht op je nieuwe adres)
Geef tijdig je verhuizing door
Wij willen het liefste twee weken voor je verhuisdatum weten per wanneer je stroom en eventueel gas nodig hebt in je nieuwe woning. Zo kunnen wij je verhuizing op tijd verwerken en een nieuw maandbedrag vaststellen. Wij zorgen er dan voor dat je je stroom geleverd krijgt op je nieuwe adres.
Wek je zelf op met Panelenopnaam?
Gelukkig verhuist je Paneelopnaam gewoon met je mee. Let op: jouw nieuwe termijnbedrag kan afwijken van het bedrag dat je had. Dit komt omdat wij het termijnbedrag vaststellen op basis van het historische verbruik op je adres.
Nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. We zijn telefonisch op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 te bereiken op 085-3032652. E-mailen mag ook en mag naar klantteam@vrijopnaam.nl.
Slimme vragen over verhuizen
Bekijk alle slimme vragenVia het menu (rechtsboven) in de Vrijopnaam-app, kun je gemakkelijk een verhuizing doorgeven. Klik op 'verhuizing doorgeven' en vul hier de gegevens in. Wij gaan vervolgens voor je aan de slag!
Liever persoonlijk contact? Dat mag natuurlijk ook. Je kunt ons een e-mail sturen met het nieuwe adres en de verhuisdatum. Wij willen het liefste twee weken voor je verhuisdatum weten per wanneer je stroom en eventueel gas nodig hebt in je nieuwe woning. Zo kunnen wij je verhuizing op tijd verwerken en een nieuw maandbedrag vaststellen. Wij zorgen er dan voor dat je je stroom geleverd krijgt op je nieuwe adres.
Gelukkig verhuist je Paneelopnaam gewoon met je mee. Let op: jouw nieuwe termijnbedrag kan afwijken van het bedrag dat je had. Dit komt omdat wij het termijnbedrag vaststellen op basis van het historische verbruik op je adres.
Het termijnbedrag wordt bepaald op basis van het historisch jaarverbruik en de tarieven die op dat moment gelden. Je historisch jaarverbruik (ook wel Standaard Jaarverbruik (SJV) krijgen we door van de netbeheerder en is gebaseerd op het historische verbruik op je adres. Met die gegevens berekenen we wat de verwachte jaarkosten zijn, inclusief energiebelasting, netbeheerkosten en vaste leveringskosten. Het maandbedrag is het verwachte jaarbedrag gedeeld door twaalf.
Je termijnbedrag is eenvoudig te wijzigen via de Vrijopnaam-app. Ga daarvoor naar Jaarcheck.
Wil je advies over je termijnbedrag? Neem dan contact op met ons klantteam via klantteam@vrijopnaam.nl. Je kunt ook een WhatsApp of chatbericht sturen. Wil je liever iemand spreken voor advies? Je kan ons bereiken op 085 30 32 652 van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Als klant heb je toegang tot de Vrijopnaam-app. Deze app is beschikbaar als webapp en daardoor altijd up-to-date. Typ in je browser vrijopnaam.app in en voer je gebruikersnaam en wachtwoord in. Het is handig om een snelkoppeling op het startscherm van je telefoon aan te maken.
Wij werken met contracten die altijd maandelijks opzegbaar zijn. Je zit bij ons dus nooit ergens aan vast.
Heb je een variabel contract voor stroom (en gas)? Dan kun je altijd kosteloos opzeggen. Heb je gekozen voor het 1-jaar-vast-tarief en zeg je op binnen één jaar? Dan kan het zijn dat we een opzegboete in rekening brengen. Meer over de opzegvergoeding lees je op onze webpagina.
Chatten of bellen naar 085-30 32 652 kan op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Mailen kan altijd!